STUDYING ABROAD

BY MAYUMI BAPTIST

Op vakantie in Granada

Het is nu ongeveer vier en een halve maand geleden dat ik in Granada was. Ondertussen heb ik in België het tweede semester van het derde jaar afgerond, zijn ook de examens achter de rug, en morgen … vertrek ik opnieuw naar Granada, voor 5 dagen! Ik kijk er enorm naar uit. Mijn drie Franse vriendinnen die samen met mij op kot zaten in Granada, bleven daar voor een jaar en zijn daar dus nog steeds – en ik ga hen bezoeken! Ik heb al een plaatsje op de zetel op mijn kot gereserveerd. Voorlopige plannen: een dagje naar de zee, en voor de rest veel salsa dansen!

Het weer ziet er alvast prachtig uit.

Weersvoorspelling voor de komende dagen

Weersvoorspelling voor de komende dagen

Joepie!

Mayumi

Plaats een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 26/06/2013 door in GRANADA - España en getagd als , , , , , .

Voer je e-mailadres in om deze blog te volgen en om per e-mail meldingen over nieuwe berichten te ontvangen.

Voeg je bij 11 andere abonnees

Recente berichten