STUDYING ABROAD

BY MAYUMI BAPTIST

Studeren in het zonnetje

Studeren op het terras...

Studeren op het terras…

Nu zien al mijn dagen er ongeveer hetzelfde uit: opstaan, ontbijten, even gaan voelen hoe warm het buiten is, merken dat het prachtig weer is om buiten te studeren en dan maar buiten studeren, op het prachtige en enorme terras! En je ziet dat ik niet de enige was met dat idee. ;-) Het is echt al enkele dagen heel warm en zalig om buiten te zitten. Vandaag was het zelfs zo warm dat ik de hele namiddag in mijn bikini op het terras heb zitten leren!

Morgen heb ik dus examen Japans. Vanmiddag heb ik trouwens toevallig met mijn Japanse nichtjes geskypet, in een mengeling van Engels en Japans. Dat was een goede voorbereiding voor mijn examen van morgen, en heel leuk om hen nog eens te zien!

Skype met mijn Japanse nichtjes Yukino, Utano en Yoshino ♥

Skype met mijn Japanse nichtjes Yukino, Utano en Yoshino ♥

En verder heb ik mijn salsalessen nog, twee keer per week. Daar kijk ik altijd heel de dag naar uit, en het is een goede motivatie om door de dag harder te werken!

Groetjes,

Hardstuderende Mayumi

Plaats een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 31/01/2013 door in GRANADA - España en getagd als , , , , , , , , , , .

Voer je e-mailadres in om deze blog te volgen en om per e-mail meldingen over nieuwe berichten te ontvangen.

Voeg je bij 11 andere abonnees

Recente berichten